Black Friday, chcete ušetřit až 100 %? Přečtěte si, jak na to

Kde se vzal, tu se vzal, nový nákupní svátek, který má za cíl jen jedinou věc, a to pořádně provětrat vaši peněženku.

Když si zadáte toto heslo do Googlu, vyskočí na vás reklamy od největších českých e-shopů, které hlásají likvidační (jak pro koho, haha) slevy až 80 %.

black-friday2

Přičemž není snad nutné říkat, že valná část e-shopů propagujících Black Friday zároveň před tímto „svátkem uměle navyšuje původní ceny a výsledná sleva není tím pádem ta, za kterou se vydává.Nikdo z marketérů asi nerozumí anglicky (rozumí, ale nechce rozumět) a neví, co znamená slovo Friday. Tyhle slevy se totiž ukazují na e-shopech a v reklamách každý den už někdy od října a někteří prodejci jej mají dokonce celoročně. Možná by stálo za to se zamyslet, jak moc jsme manipulovatelní, že ani tohle hned neprohlédneme a klidně jdeme stát fronty, abychom si koupili věci, které vůbec nepotřebujeme jen proto, že jsou zrovna v akci.

Kdybychom se přenesli v čase o nějakých 5 až 6 let zpátky, prakticky bychom se u nás s výrazem Black Friday nesetkali. A teď? Každý velký e-shop toto heslo uvádí, jako kdyby šlo o nadpozemský a tradiční svátek, který tu je snad už od dob našich prababiček.

Zavádím tedy nový svátek nazvaný White Monday (Mind-day), kdy svým jednáním ušetříte až nádherných 100 %. To chcete!

black-friday3_1 

Jak toho docílit? Prostě nekupujte nepotřebné věci jen proto, že jsou ve slevě. Kupujte jen to, co opravdu potřebujete a hlavně KDY to potřebujete. Ušetříte vy, ulevíte i matičce zemi, zbyde vám více času, budete se méně stresovat ve frontách a nespálí vás všudypřítomná nákupní horečka.

My tedy White Monday zavedeme! A proč ho také nemít celý rok a pak ještě dál?

Říkáte si, co to je za akci a co je to za e-shop, když vlastně odrazujeme potenciální zákazníky od koupě? My jsme se rozhodli jít ekologickou cestou se vším, co je s tím spojené. A s ekologií nakupování nepotřebných věcí ve vymyšlených slevách opravdu nesouvisí. Nakupujte s rozumem a nepodlehněte lákavým číslům za mínusovým znaménkem. Věci vás stejně šťastnými neudělají. #feelhappy!

Petr Havránek a Wanda Nováková

Tým FeelHappy.cz