Black Friday, chcete ušetřit až 100 %? Přečtěte si, jak na to

Kde se vzal, tu se vzal, nový nákupní svátek, který má za cíl jen jedinou věc, a to pořádně provětrat vaši peněženku.

Když si zadáte toto heslo do Googlu, vyskočí na vás reklamy od největších českých e-shopů, které hlásají likvidační (jak pro koho, haha) slevy až 80 %.

Přičemž není snad nutné říkat, že valná část e-shopů propagujících Black Friday zároveň před tímto „svátkem uměle navyšuje původní ceny a výsledná sleva není tím pádem ta, za kterou se vydává.Nikdo z marketérů asi nerozumí anglicky (rozumí, ale nechce rozumět) a neví, co znamená slovo Friday. Tyhle slevy se totiž ukazují na e-shopech a v reklamách každý den už někdy od října a někteří prodejci jej mají dokonce celoročně. Možná by stálo za to se zamyslet, jak moc jsme manipulovatelní, že ani tohle hned neprohlédneme a klidně jdeme stát fronty, abychom si koupili věci, které vůbec nepotřebujeme jen proto, že jsou zrovna v akci.

Kdybychom se přenesli v čase o nějakých 5 až 6 let zpátky, prakticky bychom se u nás s výrazem Black Friday nesetkali. A teď? Každý velký e-shop toto heslo uvádí, jako kdyby šlo o nadpozemský a tradiční svátek, který tu je snad už od dob našich prababiček.

Zavádím tedy nový svátek nazvaný White Monday (Mind-day), kdy svým jednáním ušetříte až nádherných 100 %. To chcete!

black-friday3_1 

Jak toho docílit? Prostě nekupujte nepotřebné věci jen proto, že jsou ve slevě. Kupujte jen to, co opravdu potřebujete a hlavně KDY to potřebujete. Ušetříte vy, ulevíte i matičce zemi, zbyde vám více času, budete se méně stresovat ve frontách a nespálí vás všudypřítomná nákupní horečka.

My tedy White Monday zavedeme! A proč ho také nemít celý rok a pak ještě dál?

Říkáte si, co to je za akci a co je to za e-shop, když vlastně odrazujeme potenciální zákazníky od koupě? My jsme se rozhodli jít ekologickou cestou se vším, co je s tím spojené. A s ekologií nakupování nepotřebných věcí ve vymyšlených slevách opravdu nesouvisí. Nakupujte s rozumem a nepodlehněte lákavým číslům za mínusovým znaménkem. Věci vás stejně šťastnými neudělají. #feelhappy!

Petr Havránek a Wanda Nováková

Tým FeelHappy.cz 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení