Reklamace a výměna

Jak postupovat při vrácení, výměně, reklamaci zboží

Chcete-li zboží vrátit či vyměnit, v první řadě nás prosím kontaktujte, abychom se domluvili na přesném postupu. V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo zboží bez udání důvodu vrátit. 

Pro vrácení a výměnu menších produktů využíváme Zásilkovnu se zpětným kódem. U obrazů využíváme PPL či Toptrans. Proto je důležité se na postupu vrácení nejdříve individuálně domluvit.

Reklamace poškození

Pokud vám obraz či jiné zboží přišlo poškozené, je důležité, abyste nám poslali podrobné fotky poškozených míst, i foto poškození obalového materiálu. Jen tak můžeme úspěšně reklamovat u dopravce.

 

Ohledně vracení zboží nás prosím v první řadě kontaktujte emailem:

Případně telefonicky:

  • Telefon: 735 966 384